Møtebooking Norge ønsket å freshe opp den visuelle profilen med ny logo, nye farger, fonter og grafiske elementer - alt samlet i en brand guide. Det var en kreativ prosess hvor vi startet med et strategimøte for å kartlegge bedriften og deres verdier. Deretter satt vi i gang med logoskisser og bygging av den visuelle profilen. Som i alle prosjekter er det viktig for oss at logo representerer merkevaren og at den visuelle profilen skal være gøy å jobbe videre med ut i kundens egne kanaler. Ikke minst at de kan være stolt av den i mange år fremover. De var glad i utgangspunktet sitt til venstre, men var også enig at det var elementer som med fordel kunne tas vekk og erstattes med noe som var både mer relevant og moderne. Etter en god del runder, falt valget på en M for møtebooking i logoen.
Det ble lekne, kontrastfylte farger og grafiske elementer som representerer verdiene og arbeidsmiljøet innad i Møtebooking Norge.
Det viktigste for oss er at kunden kjenner seg igjen i profilen, at den representerer det de ønsker å uttrykke -samtidig som vi utfordrer litt underveis i prosessen. Her ble det fargerikt og morsomt sluttresultat som kunden gledet seg: En skikkelig reprofilering for Møtebooking Norge er i boks.
Har du lyst å se hva vi kan gjøre med din visuelle profil? Ta gjerne kontakt!
Comments