FLY fikk finaleplass i kategorien "Årets strategi" i Social Media Awards 2020 for arbeidet med kunden vår Visit Osterøy! HURRA!!!
"Prisen deles ut til en virksomhet som har lagt en klar strategi - overordnet for sosiale medier generelt eller spesifikt for en konkret kampanje, et prosjekt eller kanskje en lansering av en ny kanal for deres virksomhet. Her legges det vekt på hvordan strategien ble jobbet frem, hvilke virkemidler som ble brukt og hva resultatene ble".
De andre finalistene var Kraftwaerk for OTD Energy og Universitetet i Oslo. Et fantastisk selskap som vi synes det er utrolig stas å være en del av.
Universitetet i Oslo (UIO) gikk av med seieren, men vi er enormt stolte og takknemlige for å bli nominert og ikke minst en av tre finalister. Tenk at lille FLY fikk finaleplass i Norges desidert største arrangement og pris for sosiale medier. Tusen takk til Visit Osterøy for tilliten og samarbeidet. Det er en fryd å jobbe med så engasjerte og fine folk. Og tusen takk til Social Media Awards, dette motiverer oss veldig for videre arbeid!
Les mer om Social Media Days og Social Media Awards her.
Comments