top of page

Alle har en historie å fortelle

  • Forfatterens bilde: Heidi Sperre
    Heidi Sperre
  • 1. mars 2021
  • 1 min lesing

Oppdatert: 1. okt. 2021


Noen bransjer og noen merkevarer har mer tilgjengelige historier enn andre. Et hotell vil for eksempel ha mange hverdagsglimt, mennesker og små hendelser som er spennende og interessante. Men for eksempel et regnskapsbyrå vil kanskje påstå at ikke har like mange daglige hendelser som de verken kan eller vil fortelle om. Taushetsplikt er selvsagt også en faktor her, det er ikke alt man kan fortelle om. Men sett bort fra det. Og sett bort fra at alle merkevarer har ulike aktiviteter og hendelser å formidle, er vår påstand at alle har en historie å fortelle.


En av våre kunder bygger elektrotavler og strømskinner. Så når vi fikk jobben med å visuelt og verbalt fornye merkevaren Enira, kastet vi oss over oppgaven med å fortelle historier.


Både gjennom tekst og stemningsfulle bilder ville vi fortelle hvilke tjenester de tilbyr (komplekse kontrollsystemer), fortelle hva de faktisk leverer (gode løsninger av høy kvalitet) og beskrive hvordan de leverer (med skreddersøm og engasjement).



Har du tenkt på hvilke historier din merkevare forteller eller burde fortelle?


 
 
 

Коментарі


 FLY MEDIER AS©2024

NESTTUNBREKKA 95,5221 NESTTUN

VESTLAND, NORGE

ORG.NR.911738368

iphone.png
  • linkedin
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • pinterest
IMG_0824.PNG

LAGET AV FLY MEDIER AS

bottom of page