IMG_0855-kopi.PNG

Andre sier dette

IMG_0855-kopi.PNG

Det er ikke så stilig å skryte av seg selv,

så derfor lar vi noen av kundene våre få gjøre det.

Vi i Møbelringen Studio Stavanger er svært godt fornøyde med samarbeidet vi hadde med Fly AS. Det resulterte i en fantastisk åpning av ny butikk. Vi oppnådde økt kundetrafikk, meget gode visningstall på annonsene de laget, og mange nye følgere både på Facebook og Instagram. FLY laget gode planer, var alltid tilgjengelige, fulgte opp og kom med gode løsningsforslag for å få mest mulig ut av markedsføringen. Jeg kan virkelig anbefale FLY AS!

 

JØRAN VINNINGLAND 

VAREHUSSJEF MØBELRINGEN STAVANGER 

LEVERANSE: KONSEPT, KAMPANJE, FOTO, FILM, ANNONSERING, DRIFT SOSIALE MEDIER

Møbelringen.png

FLY er vår faste rådgiver som vet akkurat hva vi skal gjøre for å nå målene våre. De gjennomfører kampanjene som planlagt og bidrar til at vi skaper fantastiske resultater.

 

Vi hadde en strålende Black Week, og vi er kjempefornøyde med FLY sin innsats. Det er ikke lenge til neste kampanje, og vi gleder oss allerede!  

THOMAS LARSEN

DAGLIG LEDER MØBELRINGEN P.LARSEN

LEVERANSE: KONSEPT, KAMPANJE, FOTO, FILM, ANNONSERING, DRIFT SOSIALE MEDIER

sunnmørsbadet.png
Møbelringen.png
Isbjørn is.png
Godt Brød.png
vic.png
sartor.png
Metime.png
Bergen kommune.png
Ulriken.png
Ole Bull.png
Folkeuniversitetet.png
Bergen Design Festival.png
Flybussen.png
Styreakademiet.png
Helse Personal.png
Autosalg.png
Silver lining.png
Hotel Oleana.png
Glass Thomsen.png
omg.png
Vestfold kopi.png
nordic choice kopi.png
kystbussen kopi.png
Conventor.png
HeleRuter.png
Rom for forandring.png
Geitanger.png
buddy.png
No13.png
connect black.png
Scandic.png
kiddy kopi.png
fjord norway.png
Innovasjon Norge.png
visit osterøy.png
Lone.png
åsane_kopi.png
bad.no.png
galleriet.png
røyk.png
acido.png
Knowit.png
Tide.png

Fly AS har bistått Tide Buss AS med strategi for sosiale medier, innholdsproduksjon, herunder idé, produksjon av tekst/bilde/video, publisering, måling og dertil justeringer, samt rapportering. Vi har oppnådd gode resultater med mye positiv synlighet, gode tilbakemeldinger fra kunder og ansatte, og Fly har gjennom jobben som er gjort i sosiale medier vært med å bygge opp merkevarene digitalt. Samarbeidet med Fly har vært profesjonelt, fleksibelt og med gode råd underveis. Fly har vært til å stole på, jobbet seg raskt opp god kjennskap til produktene og har vært svært selvgående gjennom hele samarbeidet. Vi har kunnet stole på at det som er planlagt og produsert er gjennomtenkt, profesjonelt og korrekt.

TRINE STANGHELLE, MARKEDSSJEF I TIDE

LEVERANSE: STRATEGI, FOTO, FILM, ANNONSERING,

DRIFT SOSIALE MEDIER

Utviklingen på digitale flater og sosiale medier har vært knallbra for Sartor Storsenter siden vi startet opp samarbeidet med FLY AS i 2015. 

 

Aktivitetsnivået, kvaliteten og ikke minst gjennomføringen av arrangementer er blitt løftet til nye høyder, og viser hvordan riktig bruk av sosiale medier kan gi et positivt løft og salgsutløsende effekt for butikkene våre. Vi hadde et ønske om å bli et av Norges beste kjøpesentre på sosiale medier, og det mener vi at vi har klart sammen med FLY AS.

HANS JARLE EINARSEN, 

MARKEDSSJEF PÅ SARTOR STORSENTER

LEVERANSE: STRATEGI, FOTO, FILM, ANNONSERING, DRIFT SOSIALE MEDIER

sartor.png

Bidraget fra FLY har omfattet både overordnet strategisk rådgivning og rapportering, i tillegg til planlegging, produksjon og publisering av daglig innhold på Facebook og Instagram/Instastory.

 

FLY har æren for at Sartor har vært blant de fremste kjøpesentrene innen sosiale medier. Jeg kan på det sterkeste anbefale Fly som samarbeidspartner innen sosiale medier.

  

THOMAS SKÅLNES, 

DIREKTØR PÅ SARTOR STORSENTER 

LEVERANSE: STRATEGI, FOTO, FILM, ANNONSERING, DRIFT SOSIALE MEDIER

Mentor Heidi Sperre har hjulpet oss med å sette våre ideer og ønsker inn i en strategisk plan. Det var veldig fint å jobbe seg gjennom et godt planverk og se egne styrker og svakheter i et nytt lys. Det var ekstra fint med en uredd mentor som turte å stille litt ubehagelige spørsmål slik at vi ble bevisst på egen posisjon. Vi sitter igjen med en fin og dynamisk plan med både kortsiktige og langsiktige mål og handlingsplaner. Arbeidet har også åpnet opp øynene for hvordan samarbeidspartnere vi har i dag kan bidra i et nettverk og en vekststrategi. Vi er ekstra fornøyde med utviklingsplanen som hjelper hele organisasjonen videre med en operativ forretningsstrategi.

KRISTIN LARSEN, GODT BRØD

LEVERANSE: STRATEGI + FORRETNINGSUTVIKLING

ChristinEidePhotography_Fly-GodtBrød_Bak