Andre sier dette
Det er ikke så stilig å skryte av seg selv,
så derfor lar vi noen av kundene våre få gjøre det.
Vi i Møbelringen Studio Stavanger er svært godt fornøyde med samarbeidet vi hadde med FLY. Det resulterte i en fantastisk åpning av ny butikk. Vi oppnådde økt kundetrafikk, meget gode visningstall på annonsene de laget, og mange nye følgere både på Facebook og Instagram. FLY laget gode planer, var alltid tilgjengelige, fulgte opp og kom med gode løsningsforslag for å få mest mulig ut av markedsføringen. Jeg kan virkelig anbefale FLY!
JØRAN VINNINGLAND
VAREHUSSJEF MØBELRINGEN STAVANGER
LEVERANSE: KONSEPT, KAMPANJE, FOTO, FILM, ANNONSERING, DRIFT SOSIALE MEDIER
FLY er vår faste rådgiver som vet akkurat hva vi skal gjøre for å nå målene våre. De gjennomfører kampanjene som planlagt og bidrar til at vi skaper fantastiske resultater.
Vi hadde en strålende Black Week, og vi er kjempefornøyde med FLY sin innsats. Det er ikke lenge til neste kampanje, og vi gleder oss allerede!
THOMAS LARSEN
DAGLIG LEDER MØBELRINGEN P.LARSEN
LEVERANSE: KONSEPT, KAMPANJE, FOTO, FILM, ANNONSERING, DRIFT SOSIALE MEDIER
FLY har bistått Tide Buss AS med strategi for sosiale medier, innholdsproduksjon, herunder idé, produksjon av tekst/bilde/video, publisering, måling og dertil justeringer, samt rapportering. Vi har oppnådd gode resultater med mye positiv synlighet, gode tilbakemeldinger fra kunder og ansatte, og Fly har gjennom jobben som er gjort i sosiale medier vært med å bygge opp merkevarene digitalt. Samarbeidet med FLY har vært profesjonelt, fleksibelt og med gode råd underveis. FLY har vært til å stole på, jobbet seg raskt opp god kjennskap til produktene og har vært svært selvgående gjennom hele samarbeidet. Vi har kunnet stole på at det som er planlagt og produsert er gjennomtenkt, profesjonelt og korrekt.
TRINE STANGHELLE, MARKEDSSJEF I TIDE
LEVERANSE: STRATEGI, FOTO, FILM, ANNONSERING,
DRIFT SOSIALE MEDIER
Utviklingen på digitale flater og sosiale medier har vært knallbra for Sartor Storsenter siden vi startet opp samarbeidet med FLY i 2015.
Aktivitetsnivået, kvaliteten og ikke minst gjennomføringen av arrangementer er blitt løftet til nye høyder, og viser hvordan riktig bruk av sosiale medier kan gi et positivt løft og salgsutløsende effekt for butikkene våre. Vi hadde et ønske om å bli et av Norges beste kjøpesentre på sosiale medier, og det mener vi at vi har klart sammen med FLY.
HANS JARLE EINARSEN,
MARKEDSSJEF PÅ SARTOR STORSENTER
LEVERANSE: STRATEGI, FOTO, FILM, ANNONSERING, DRIFT SOSIALE MEDIER
Bidraget fra FLY har omfattet både overordnet strategisk rådgivning og rapportering, i tillegg til planlegging, produksjon og publisering av daglig innhold på Facebook og Instagram/Instastory.
FLY har æren for at Sartor har vært blant de fremste kjøpesentrene innen sosiale medier. Jeg kan på det sterkeste anbefale FLY som samarbeidspartner innen sosiale medier.
THOMAS SKÅLNES,
DIREKTØR PÅ SARTOR STORSENTER
LEVERANSE: STRATEGI, FOTO, FILM, ANNONSERING, DRIFT SOSIALE MEDIER
Mentor Heidi Sperre har hjulpet oss med å sette våre ideer og ønsker inn i en strategisk plan. Det var veldig fint å jobbe seg gjennom et godt planverk og se egne styrker og svakheter i et nytt lys. Det var ekstra fint med en uredd mentor som turte å stille litt ubehagelige spørsmål slik at vi ble bevisst på egen posisjon. Vi sitter igjen med en fin og dynamisk plan med både kortsiktige og langsiktige mål og handlingsplaner. Arbeidet har også åpnet opp øynene for hvordan samarbeidspartnere vi har i dag kan bidra i et nettverk og en vekststrategi. Vi er ekstra fornøyde med utviklingsplanen som hjelper hele organisasjonen videre med en operativ forretningsstrategi.
KRISTIN LARSEN, GODT BRØD
LEVERANSE: STRATEGI + FORRETNINGSUTVIKLING