I litt over et halvt år nå har vi jobbet med revitalisering av Møllerens sine digitale kanaler. Målet vårt med Møllerens sine digitale kanaler, har vært å øke synlighet, styrke deres digitale merkevare, spre bakeglede og inspirere flere til å bake sammen med Møllerens. Vi synes det er så kjekt å jobbe med tradisjonsrike, bærekraftige merkevarer som har vært en stor del av bakeglade nordmenn sitt hjem gjennom flere tiår - og som fortsetter å bidra med sin kunnskap og kvalitetsprodukter.
Sammen med kunden startet vi helt på scratch med å sette sammen en bunnsolid kommunikasjonsmanual som blant annet gir et innblikk i:
- Strategi, verdier og visjon for Møllerens digitale kanaler.
- Tone of voice og visuell profil med farger, font, bildestil og andre grafiske element.
- Hvilke kanaler vi skal benytte og innholdskategorier i sosiale medier.
Deretter satt vi i gang for fullt i kanalene med innholdsproduksjon, fotoshoots og deling av kreativt hverdagsinnhold på Møllerens sin Facebook og Instagram. Det har vært baketips, inspirasjon, oppskrifter og engasjerende stories. Vi har også jobbet med målrettede kampanjer som f.eks glutenfrikampanjen som du kan lese mer om her.
Se vår casefilm her:
Comments